11 بهمن 1402
41

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: رسانه‌ها  بازوی اثربخش مدیریت استان در تصمیم سازی‌ها هستند چرا که مشارکت پرشور و آینده‌ای روشن با روایت هنرمندانه اصحاب رسانه تحقق پیدا می کند.

رسانه‌ها  بازوی اثربخش مدیریت استان در تصمیم سازی‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید علی مهاجر صبح امروز در نشست  خبری فجر گلستان اظهار کرد: جشن دهه فجر باید با روایت خوب خبرنگاران به ذائقه سخت پسند نوجوانان گره بخورد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: دهه فجر سرآغاز جشن بزرگی است و خانواده رسانه سهم بزرگی در این جشن دارد چرا که رسانه‌ها بازوی اثربخش مدیریت استان در تصمیم سازی ها هستند.
وی افزود: دشمن با راه انداختن جنگ نرم دنبال آن است که در دل‌ها و ذهن‌ها رسوخ کند و امید را مردم  بگیرد اما وظیفه رسانه‌ها این است حال دل مردم را خوب کنند، امید بیافرینند و حضور پرشور مردم را در جشن  ۱۱ اسفند  زمینه سازی کند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خاطر نشان کرد: مردم نیازمند تبیین صحیح رسانه‌ها هستند و مشارکت پرشور و آینده‌ای روشن با روایت هنرمندانه اصحاب رسانه تحقق پیدا می کند.
مهاجر متذکر شد: ۳۱ روز تا روز انتخابات باقی مانده است و از ۵۸۱ نفر که ثبت نام نهایی شده اند ۴۵۴ نفر از داوطلبان از سوی هیات های نظارت تایید شده اند.
پایان پیام/ ۸۳۰۲۲


https://gorganema.ir